Regulamin

Szanowni Goście, w celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.
Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

1. W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za nieprzestrzeganie zakazu palenia naliczamy dodatkową opłatę wysokości 2 500 zł.
4. Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest całkowicie zabronione. W przypadku naruszenia tej zasady mamy prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez obowiązku zwrotu należności z racji pozostającego okresu rezerwacji i obciążyć Gościa karą finansową wysokości 2 500 zł.
5. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 8:00 Gość nieprzestrzegający tej zasady może zostać poproszony o opuszczenie apartamentu bez obowiązku zwrotu należności z racji pozostającego okresu rezerwacji.
6. W przypadku interwencji Policji bądź Straży Miejskiej zostanie nałożona kara w wysokości 1000 zł.
7. Wszelkie zniszczenia, uszkodzenia lub uwagi dotyczące stanu apartamentu, które Gość zastanie przy odbiorze apartamentu, powinny zostać zgłoszone w ciągu 3 godzin od zameldowania. W przypadku braku zgłoszenia uszkodzeń zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Gościa kosztami naprawy.
8. Gość zobowiązany jest do zachowania Apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia lub braki przedmiotów i urządzeń technicznych powstałe z winy Gościa lub odwiedzających osób, Gość Apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność finansową.
9. W przypadku pozostawienia w apartamencie rażącego bałaganu zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Gościa kosztami dodatkowego sprzątania wysokości 100 zł.
10. Nie ponosimy odpowiedzialności za rzeczy Gości pozostawione w apartamencie.
11. Nie akceptujemy zwierząt, kara za posiadanie zwierzęcia 79zł/doba.

Rezerwacja / Płatności:

Płatność za pobyt przyjmowana jest online za pośrednictwem Przelewy24.pl

Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku – informacja o wysokości wskazana jest przy składaniu rezerwacji na podstawie długości pobytu. Termin wpłaty zadatku oraz dane do realizacji płatności będą dostępne po złożeniu wstępnej rezerwacji. Szczegóły rezerwacji i płatności zostaną przesłane także mailowo do Państwa.

Przedłużenie pobytu lub zmiana terminu możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z obiektem.

Mają Państwo możliwość dokonania jako Klient zwrotu/anulacji zamówionej usługi zgodnie z warunkami rezerwacji. Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy/anulacji rezerwacji zgodnie z warunkami opisanymi przy składaniu zamówienia.

Mają Państwo też prawo do reklamacji – reklamacje należy składać w dniu przyjazdu lub w trakcie pobytu, aby obiekt mógł zareagować w trybie natychmiastowym. Reklamacja należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo, będą one rozpatrywane do 7 dni roboczych.

Pełne dane firmy:
Lupoline Sp. z o.o.
ul. Kilińskiego 228
93-124 Łódź
NIP: 7212715122
Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy mailowo: apartamentylupoline@gmail.com lub telefonicznie: +48 501 695 968

rezerwacja rezerwacja
telefon +48501695968
mapa mapa